torstai 14. heinäkuuta 2016

Kuulumiset

Moi! 
Maltalla on vietetty jo yli puolet ajasta ja se on menny tosi nopeesti. Oon tän matkan aikana saanut kokea tosi paljon uusia asioita ja nähnyt uusia paikkoja ja enemmän tulen kokemaan. Oon viihtyny tosi hyvin täällä enkä millään haluaisi mennä kotiin 9 päivän päästä. Mun hostperheeni on tosi mahtava, me saamme hyvää ruokaa ja ne on tosi mukavia. Olen myös saanut tosi paljon hyviä uusia ystäviä, enimmäkseen ruotsista mutta myös suomesta, tanskasta ja espanjasta.


Meillä on päivät täytetty kivoilla aktiviteeteilla ja vapaa aikaa on aika vähän. Täällä ei myöskään tule nukuttua niin paljon mutta kyllä sit suomessa ehtii nukkua.

ESIMERKKI PÄIVÄ:
07.00 herätys. Mun perheessä minä olen ainut jolla alkaa koulu kahdeksalta niin mulla pitää itse laittaa herätys.
08.00 Bussi tulee hakemaan meidät. Me emme käytä julkisia busseja, vaan meillä on käytössä minibusseja vain STS:n oppilaille. Mun mielestä tämä on tosi hyvä tapa koska ei tarvitse miettiä että meneekö väärään bussiin y.m.s
08.30  Koulu alkaa. Mä itse en pidä koulussa olemisesta, koska tunnit menee todella hitaasti, siellä on kuuma ja tunkkanen ilma. Opetuksessa ei ole mitään huonoa ja opettajat on mukavia.
11.20 koulu loppuu ja bussilla rannalle. Me ollaan käyty monessa eri rannassa kuten Paradise Bay, Ghajn Tuffieha ja Golden Bay, mutta mun lempiranta on varmaan Armier Bay.
16.00 bussilla kotiin, suihkuun ja vähän lepäämään.
18.00 Illallinen.
20.00 ilta aktiviteetti. Se voi olla esim. Bugibba, missä vain chillaillaan, tai Numero Uno, eli meidän student party
23.00 bussilla kotiin, kun pääsen kotiin menen melkein suoraan nukkumaan.





          







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti