lauantai 23. heinäkuuta 2016

22/7-2016

Eilen minä vietin viimeistä päivää tällä ihanalla saarella. Heräsin seitsemältä, pukeuduin, söin ja lähdin pick-up pointille. Bussi tuli hakemaan meidät kahdeksalta ja meidät vietiin kouluun. Koulussa me saatiin meidän kirjat takaisin ja katsottiin elokuvaa. Ennen kun lähdettiin koulusta me saatiin meidän "todistukset", eli todistus että olet ollut kielimatkalla ja miten selviydyit koulussa. Koulun jälkeen meidät vietiin busseilla Paradise Baylle. Se on yksi minun lempirannoista täällä Maltalla. Vesi on aivan kirkasta ja turkoosia. Rannalla minä ja minun  kaverit syötiin, uitiin ja nautittiin viimeisestä auringosta. Aika kului tosi nopeasti ja oli pian aika lähteä kotiin. 
Kotona minä pakkasin, kävin suihkussa, söin ja laitoin itseni valmiiksi illaksi. 
Ilta aktiviteettina oli Bugibba, eli me mentiin Bugibbaan ja ostettiin vähän tuliaisia, otettiin henna tatuoinnit ja käveltiin ympäri. Aika kului taas liian nopeasti ja oli aika sanoa heipat kaikille. Tämä on kielimatkan kamalin hetki. Mieti että olet ollut näiden ihmisten kanssa joka päivä 3 viikon ajan, ja nyt sinun tulee sanoa heipat heille. Minulle tulee niin kova ikävä kaikkia ihania ihmisiä täällä, mutta olen luvannut että me pidetään jatkossakin yhteyttä.

Tältä kertaa tämä matka on nyt ohi ja voin sanoa että oli kyllä elämäni parhaat kolmet viikot, ja en kadu yhtään mitään!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti